Ny säng

Det blev Linköping i helgen.. Fortfarande ingen bebis..
I fredags åkte jonte o jag campusbussen.. Jag fick åka med trots att mitt liukort gick ut i februari tack vare den snälla farbrorn som va chaufför ..

I lördags åkte vi iväg till Ikea/Ikano o köpte säng!
Vi har allt för länge sovit i en trång 120-säng men nu slipper vi trängas i fortsättningen! Vi köpte säng på Sängjätten och sänggavel på Ikea! :)

Idag blev vi skjutsade tillbaka till Norrköping i minibussen med sängarna.. Det fick bara plats tre säten så Jonte låg på golvet.. Men hysch! ;)
Nu har vi skruvat och skruvat och skruvat lite till.. En miljon skruvar till den där gaveln.. Men bra blev det!
Vi passade på att vårstäda lägenheten lite när vi ändå va igång idag så ett extra plus där också! :)
Jag kommer jobba extra bra imorgon nu när jag får sova i en ny säng i ett nystädat hem! :)

Bortskämda i Linköping blev vi åxå! Massa god mat!!

Nu sitter jag o vräker i mig tacochips igen.. Hoppas på pizza eller nåt ikväll.. Har fortfarande inte ätit nåt ordentligt mer än frullen..

Imorgon är det jobb igen! Tjoho! :D
Hoppas ni haft en bra helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0