Stolt moster

Cirka halv tolv på kvällen fick jag sms från syster "Nu är vi på väg in till förlossningen"
Den natten drömde jag själv om att jag födde barn..
När jag satt och åt frulle morgonen därpå får jag ett mms på en fin liten kille som föddes 4.02
Emilia har blivit storasyster och jag har blivit moster igen!!! Lycklig
Igårkväll pratade jag med lilla familjen på Skype (bra uppfinning) Han är världens finaste!
Jag måste åka upp snart så jag får gosa, lukta, mysa och leka med Emilia!

De nya sängarna funkar bra! Jag har inte vant mig än vid att den är så mjuk tror jag men Jonte sover som en stock varje natt.. Blir det inte bättre kanske jag måste byta hårdhet.. Men jag hoppas det blir bättre för jag orkar inte krångla..

För fem minuter sen började den tredje finalen i basketen.. Plannja - Dolphins
Vore guld med ett guld! På torsdag blir det match på Stadium Arena igen.. I´ll be there!

Lina och jag skulle ha måndagsmys på Broadway igår.. Till vår förvåning stängde dom redan kl 15 o tjejen som jobbar där berättade när jag kom in att hon bakat nya snickerskakor idag (stammis?)
Lina och jag gick till Fräcka istället.. Men absolut inte samma sak.. Men trevligt med fika och lite snicksnack :)

Idag va Jonte o jag på Halvars.. Vi lyxade till det med de lite dyrare glassarna.. Jag tog en Svarte Petter som den heter.. Asgod! Först en kula med hallon/saltlakrits --> lakritstopping --> mjukglass --> lakritsströssel.. Jättegod!!!

Nu ska jag kolla på om jag kan hitta på internet där man kan kolla på basketmatchen på webtv.. Lisa visar mig ju aldrig ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Dure

Have fun på basketen!! Heja extra mycket från mig med :)

Kram

2010-04-29 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0