Vilken härlig dag!

Jag har världens bästa jobb! Får jag inte stanna till hösten kommer jag inte överleva.. Då är min karriär som förskollärare över :P
Personalen är kanske bäst i Norrköping.. Samma dåliga humor som jag.. Och är något på tok på morgonen innan jobbet så man är på dåligt humör ändras det så fort man kommer innanför dörrarna och möts av ett kid eller nån personal som är bäst!

Igår va det basket igen.. Tredje semifinalen.. Dolphins vann över Solna med 105-72! Ingen spännande match för dolphins ledde under hela matchen men bra basket ändå! Hoppas dom vinner på fredag i Solna så jag slipper dö av nervositet.. Jag är faktiskt lite sugen på att åka upp..

Syster va i Sthlm i helgen och besökte JJEA. Verkar ha haft det underbart! Sry att jag glömde Maffes födelsedag ;)

Imorgon blir det frinfrämmat! Bästa italienaren kommer på besök till Sverige!! Synd att jag har avdelningsmöte.. Men så fort det är slut får jag skjuts av Emma till Trappan där dom förhoppningsvis sitter! Italienaren + andra underbara!

Så det blir buss till jobbet imorgon.. För att slippa lämna kvar cykeln vid förskolan så att den kanske blir stulen då jag ska åka bil hem sen på kvällen.. Jaja.. Ni fattar! Annars går cykeln fint fram och tillbaka från jobbet varje dag!

Har fått årets första bränna åxå.. Satt på balkongen både igår och idag :) I love vädret!!!

Nu fick jag sms.. Ska kolla!
See ya!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0