Alla Hjärtans Dag

I fredags jobbade jag ute i Kolmården.. Ska tillbax imorn åxå..
Dom hade haft OS-vecka och skulle nu ha avslutning på den.. Barnen blåste ut OS-elden, hade disco o dansade till härlig musik och efteråt fick dom morötter, gurka, äpple o dipp :) Kalajs!
Några körde tryckare, vissa buggare, en kille försökte sig på breakdance o en liten tjej snurrade så mycket så hon blev jätteyr.. Sött!
Va inte hemma förrän typ 17.30.. Pausade lite hemma o sen gick jag till Trappan för första gången på länge.. Gamla o nya Halvkasst hade möte o vi åt pizza.. Tror det kan bli ett bra Halvkasst även år 2010 :) Pizzan va åxå god, Trappan va sig lik.. O sen gick vi hem o kollade på Lets dance.. Jag somnade lagom till utröstningen.. Men fick se danserna iallafall :) Filip o Fredrik va ju på På spåret åxå så vi sappade lite :)

Igår, lördag, spelade Jonte o jag badminton i Racketstadion!! Jag vann!!! Äntligen fick jag åxå vinna i nån sport.. Känns otroligt bra!! :) Vi tajmade åxå in samma dag som det va badmintontävlingar i hallen.. Spångis va bland annat där.. O efter Jonte o jag spelat klart tog vi en glass o kollade på proffsen :)
11-0, 11-3, 11-6 blev det i seten.. Jag kommer aldrig glömma dom siffrorna ;) Tydligen har dom nu ändrat reglerna i paddington.. Men vi körde på de gamla hederliga!

Hann också med en runda på stan under dagen.. Jag fyndade en sjal på New look för 35 spänn! Yes! Vi fikade på Espresso House åxå.. Grymt mycket folk men det va mys!

På kvällen kom Skarran o höll oss sällskap under Melodifestivalen :) Patrik skulle va hovmästare på Trappan o det va onödigt att Skarran skulle behöva sitta ensam hemma.. Vi bjöd på tacopaj.. Eller en paj med köttfärs o lite tacochips va det iaf :) O Skarran hade med sig chips, gurka, morötter o dip :) Blev en mycket trevlig afton! Jag tyckte nog Kalle Moreus va sötast!

Imorse fick Jonte frulle på sängen av mig.. Visst är jag snäll?! :P O jag fick ett jättesött Nallebud av honom.. Skrutt! Han ska ju så klart iväg o spela handboll en dag som denna.. Men ikväll blir det La Uva o jag ska ta en sväng på stan o kanske diska lite under tiden han är iväg..

Annie: Lets go till Stockholm o andas lite!!

Puss o Kram till alla nära o kära på Alla Hjärtans Dag! <3

Kommentarer
Postat av: annie

puss o kram på dig med hjärtat på alla hjärtansdag. ha det jättemysigt på la uva o hälsa coolingen som jobbar där från mig höhö



Andas..Sthlm ...lördag??? =)

2010-02-14 @ 14:18:40
URL: http://annwo.blogg.se/
Postat av: Dure

Hej gumman!



Grattis på alla hjärtansdag..eller vad man nu säger :)

Vilka blev nya halvkasst? Några kändisar på trappan?

Ha en trevlig kväll på La uva..hälsa Jonte! HÖr ryktes vägen att jonte blir OLD på onsdag :)

Kram

2010-02-14 @ 15:33:58
URL: http://insegnante.bloggplatsen.se
Postat av: Dure

NEJ, åk inte till Sthml gör slut på pengarna. Ta flyget till Italien istället :) Här kan man andas och så är det snö fria vägar och temperatur mellan 5-10 grader..och det blir bara varmare :)



Boka biljett vettja :)

kram

2010-02-14 @ 15:35:43
Postat av: UrreBurreBananBåt

Jag ska absolut hälsa coolingen på La Uva! :) Andas/en tripp till Stockholm på lördag låter inte alls helt fel! Vi får ta en titt på detta!

Hade gärna tagit en tripp till Italien åxå.. Men ekonomin finns tyvärr inte alls för det nu :( Senare! Jag lovar!!

Nya Halvkasst är typ Magdalena, Theres Pettersson (ryssens tjej), Karin Poelman, nån Maria (som är kompis med din syrra tror jag Dure), lilla Marie och Jenny (som också är med i Ganesha)... Typ..

Inte så många intressanta kändisar på Trappan när jag va där faktiskt.. Ett par stycken i gråa overaller.. Men jag kände inte igen nån så de kanske va ganska nya..

Yes Jonte bli OLD på onsdag.. Woho! :P

2010-02-14 @ 17:15:05
Postat av: Dure

Okej..sà ni kommer alltsà antagligen inte komma till Italien..TRIST..men sànt àr livet!

Ha en bra vàr i Sverige :)

2010-02-17 @ 14:18:13
Postat av: UrreBurreBananBåt

Klart vi kommer till Italien! MISSFÖRSTÅND!!!

Just nu har jag inte ett öre men jag kommer få pengar senare och då kunna åka till Italien!! :)

Kram

2010-02-17 @ 17:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0