Fix & trix

Trots snökaos i lördags kom jag till Nyköping! :)
Va inte alls lika farligt väder där som i Norpan.. Men det kom senare på dagen..
Den promenad Annie o jag tänkt ta runt om i Nyköping ställde vi in.. Vi gick istället till Hemköp och handlade allt vi behövde, sen sprang vi hem till Annie och stannade inne resten av dagen.. Skönt! :)
Träffade Annies roliga vän på HK åxå.. Minst 30 gånger :)

Ingen visit hos Annie utan sång, dans o musik.. Vi sjöng o dansa i hennes fina lägenhet så mycket vi orkade ;)
För övrigt doftar Annies lägenhet gudomligt! :)
Det blev hemmagjorda hamburgare på kvällen.. Mumsfillibabba!! Vi köpte åxå godis som vi åt till Mellon och vi köpte även Ben & Jerry-glass men den glömde vi bort :P
Vi gjorde sånna dära fina mello-papper o satte poäng på låt, framförande och total.. Precis som på fenix.. I love!

På söndan fick vi igång Spotify o det blev ännu mer dans o sång <3
Åt mumsig grötfrulle.. Allt va sig likt den gamla goda tiden på Fenix! <3

Tyvärr va jag tvungen att åka hem eftersom Jonte skulle ha kalas hemma.. Men bra att Annie fick lite kläder tvättade åxå.. Sry Stefan om vi störde i helgen! ;)

Kl 15 typ kom Jonte o co. Vi fikade med bullar, kakor, tårta x2 o kaffe.. Pratade förskola, skola, Sälen x1000 o annat gojs! Jontes mormor va så söt o såg att jag bara blev mer rädd o nervös ju mer vi pratade om Sälen så hon stoppade! Hihi.. Söto! Trevlig eftermiddag faktiskt.. Fick ytterligare en orkidée att ha i hemmet.. Nu TRE! Om ni vill köpa blommor till oss så gärna! Men nu räcker det med orkidéer :)

Imorse åkte jag iväg till Lindö för intervju med chefen.. Jag va skapligt nervös men det gick fint! Faktiskt så fint att dom ringde vid lunchtid och berättade att jag fått jobbet!!! JAG VANN!!! :D Underbart! Så fram till sommaren har jag jobb iallafall.. Bättre än inget.. Kan eventuellt bli förlängt efter sommaren åxå.. Jag får väl sköta mig så kanske det går vägen där åxå ;) Weeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

På bussen hem träffade jag gamla grannen på fenix - Maria! Fnitter och en snabb resumé om vad som händer i våra liv innan hon klev av på Skvaller! :) Hon gav mig åxå några mycket bra tips o råd inför Sälen!

Imorgon bär det av! Ska bli riktigt kul faktiskt.. Men jag är åxå väldigt nervös.. Men jag siktar på de mycket lätta backarna o MÅNGA varm-choklad-pauser i backen! Enligt jontes syrra är det superlätt att åka skidor.. Jag går efter hennes teori.. Teorin lät bra iaf.. Sen får vi se hur det går i praktiken..

Jag lovar att försöka se till att inte bryta några ben.. Måste ju hålla mig hel o ren nu när jag fått jobb ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: annie

hihi jaa det var sannerligen en trevlig helg vi hade hjärtat!!



å grattis ännu en gång sjunger högt : hey you made it, you're the worlds greatest!



om en vecka kör vi, och då kan man inte ha några brutna ben., ta hand om dig. puss

2010-02-22 @ 19:46:53
URL: http://annwo.blogg.se/
Postat av: annie

haha såg nu också att min lägenhet luktar gudomligt hahah fan va rar du är. jag ser det som en positiv grej =)

2010-02-22 @ 19:47:48
URL: http://annwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0