hoppsan svejsan!!

igår kväll ringde pappa.. hade nästan tänkt ringa honom i samma sekund :) men verkligen inte av samma anledning.. han gav mig ett besked som jag fortfarande är chockad över o absolut inte kan fatta!!!

i veckan har jag jobbat på en förskola ute i lindö och blivit erbjuden ett långvik fram till sommaren och eventuellt fortsatt tjänst efter sommaren åxå.. ett underbart ställe så jag är jätteglad! igår skickade jag cv, personligt brev o referenser till chefen och på måndag ska jag träffa henne.. Spännande!
fick veta idag att det är amis o jag som slåss om platsen.. OJ!!!

ikväll har jag ätit champinjonstuvning på varma mackor.. mums! men champinjonerna måste varit av klass B för stuvningen blev grå o såg inte alls inbjudande ut.. men det smakade som tur som vanligt!
ikväll blir det nog lets dance/ på spåret

imorgon ska jag till nyköping och hälsa på min käraste Bannäni!!! <3
ska undersöka staden, mysa i nypan, kolla mello o chillidilla!!! hoppas inte på nån snöstorm!

på söndag ska vi ha kalas för jonte som fyllde år i onsdags.. grattis <3
blir kanelbullar, kakor o tårta! :)

på tisdag är det sälen som gäller.. shit britt!!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Skarran

Oj, keep me updated om hur det går med jobbet! =) Och ha det bra i Nyköping! Sälen blir nog roligt och mysigt, jag vill också åka skidor... Kram

2010-02-19 @ 23:36:38
URL: http://mariaskarin.blogg.se/
Postat av: Dure

Jag vill med Åka skidor. Det var så himla trevligt och avslappnande sist vi var till Åre.

Skarran vecka 13 kan du ta dig till Alperna då?? Över påsk liksom, så kan vi väl åka lite skidor??:)



Jag ser fram emot uppdateringen från sälen. Jag skulle vilja se dig och JOnte i backen..hahahaha

Denna gången får du bara åka blå backar som lägst..Okej, du kan få ta några prov åk i grön backe första dagen :)

Kram

2010-02-20 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0