Båten

Konferens-päron är godast!

En vecka har gått sedan jag började min första riktiga dag på Båten! Jag trivs superbra! All personal är super och barnen är jättehärliga åxå!
Tisdag-torsdag delas barnen in i åldersgrupper.. Jag o Addes Emma har hand om Legogruppen - de större barnen o hittar på en massa olika bus varje gång!
Jag tillsammans med en tjej som heter Lisa har gympa med femåringarna varje onsdag förmiddag!
I april kommer jag ha överlämningssamtal och utvecklingssamtal.. Läskigt men säkert nyttigt!
På fredag är det tydligen min dag att ta med fika till planeringen åxå.. Spännande ;)
Imorgon ska jag på föreläsning på Ljuraskolan hela förmiddagen..
Det börjar kännas att det är på riktigt! :)

Min ekonomi..
Jag fick precis så jag kunde betala räkningarna denna månad.. Nu lever jag på jonte.. Stackarn.. Jag får bjuda honom på nåt lyxigt när jag blir rik!
Denna helgen va vi på Vårkravall - Lite pengar där!
Nästa helg ska vi till Stockholm.. Pappa fyller stort! - Lite pengar där!
Helgen efter det blir det nog kryssning - Lite pengar där!
How will I survive lixom :P Det löser sig!

Jo! Kravall i lördags..
Det började med att Annie kom under dagen! :D
På kvällen kom Adde o Skarran.. Vi kollade på Mellon, drack vin o åt oststavar o chips :) Jonte o Adde gick sen vidare mot Gripen men vi tjejer satte igång Spotify o gjorde oss fina :)
Jag va sjukt laddad när vi senare kom till Trappan! Men redan kl 1 typ va vi trötta o vid 1.30 eller nåt gick vi hem o tog en macka o gick o la oss o sov! Man börjar bli gammal...

Idag har jag fikat med Lina på Broadway igen! Va väldigt längesen jag träffade Lina o väldigt längesen vi va på Broadway!!! Men som vanligt kanontrevligt!
När vi kom in va vi ensamma med vår buddy som jobbar där! Hon undrade var vi hade hållit hus år 2010 och undrade åxå varför hon inte sett oss på friskis :) Hihi..
Vi hjälpte henne lite med körkortsteori sen kommer det fler gäster..
Efter jag ätit upp min onyttiga kaka o druckit upp min onyttiga latte o Lina ätit upp sin nyttiga sallad gick vi o tränade på Friskis.. Åxå väldigt längesen.. Det är kanske "väldigt-längesen-dagen" idag!
Va tänkt att vi skulle träna medel men det blev puls-medel istället för att ledaren va sjuk! OJOjoj!!! Väldigt mycket hopp o skutt som jag inte va beredd på.. MEN jag klarade mycket mer än vad jag trodde! :)

Som sagt Stockholm på fredag! Ska bli mycket kul!! Har inte träffat Emilia på väldigt länge ;) Och inte heller sett Jessicas mage på väldigt länge!

Nu ska jag äta päron!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Granny Smith-äpplen är godast så det så! Knät verkar ha överlevt så nu blir det nog några baspass innan jag ger mig på hopp igen... :)

2010-03-08 @ 21:26:49
Postat av: Johanna

gör som jag. lev på karl, din. jag får lön på måndag, så jefla typiskt, så andreas får betala middagen på lördag så länge :P

ÅH! SNART STOCKHOLM!!! PUSS J.

2010-03-10 @ 14:40:41
URL: http://allberth.blogspot.com
Postat av: Johanna

gör som jag. lev på karl, din. jag får lön på måndag, så jefla typiskt, så andreas får betala middagen på lördag så länge :P

ÅH! SNART STOCKHOLM!!! PUSS J.

2010-03-10 @ 14:41:35
URL: http://allberth.blogspot.com
Postat av: hepburn

tjenare urre



hoppas allt är bra med dig. va kul att du trivs på jobbet. du hälsa till lisa och emma från mig.



kathrine hepburn

2010-03-17 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0