Rubrik?

Har väntat många dagar på att chefen ska höra av sig om hur det blir med min framtid..
Emmas sista dag är på onsdag så vi behövde få reda på schema, procent och tider denna veckan..

Så igår när vi satt och åt mellanmål på förskolan ringde chefen och sa att hon fixat en tillvidaretjänst på 75 % till mig!!! O så skulle hon försöka fixa några fler procents vikariat.. Möjligen till 100% men det va inte säkert..
Jag blev jätteglad och helgen var räddad!

Efter mellis slutade jag.. En kort dag igår.. (11.15-15.15) Hann knappt komma dit förrän jag skulle hem ;)
När jag kom hem la jag mig på soffan med datorn och då ringer telefonen.. En annan i personalen som ringde och hon hade åxå pratat med chefen och fått reda på att jag fick 25% extra i vikariat! = från och med nästa måndag jobbar jag nytt schema och 100% WOHO!!! :D


I helgen jobbar jonte igen.. Astråkigt!
Jag tänkte mig en runda på stan men det är för tråkigt väder för att gå ut.. Så jag satte mig för nån timma sen med resterna av rockyroad-glassen som blev kvar från igår, en kopp kaffe och en film som fanns på jontes dator: 500 days of Summer.. I like it!

Det mest dumma är att Jonte jobbar imorgon åxå.. Vad ska jag göra då?! Hoppas på bättre väder!

Fin helg hörrni!
Puss

Kommentarer
Postat av: Skarran

Grattis till jobbet, skönt att du får vara kvar, du verkar ju trivas så bra! =)



Hoppas du kan hitta på något att göra, själv måste jag plugga massa i helgen, men jag har svårt att motivera mig, trots att jag är stressad eftersom uppgiften ska in på onsdag... Dumt.



Ikväll ska jag iaf slappa med Patrik och då blir det vår tur att äta B&J, hihi. Faktiskt första gången vi köper hem en burk, hoppas den smakar bra.



Kram och hoppas vi ses snart, det var ju ett tag sen =/

2010-05-08 @ 16:37:07
URL: http://mariaskarin.blogg.se/
Postat av: Dure

GRATTIS till tjänsten. 75 % är ju bra, då hinner du ta hand om dig själv oxå :) Och så ett tag på 100% genom vikariat. härliga bananer!

Ciao

2010-05-09 @ 11:46:29
Postat av: Lina

STORT grattis till jobbet!! Du är bäst!

2010-05-09 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0