Stockholmsweekend

Jag åkte upp med Lisa i fredags.. Hon dumpade av mig hos syster och så skulle hon på basket-cup i Solna i helgen..
Jag hade världens mysigaste helg hos syster med familj!
I fredags lagade vi god mat och kollade på Talang.. Jag tyckte FEL gick vidare! Hade hellre sett några dansare eller trollkarlar gå vidare istället för enbart sångare.. Dom kan söka till Idol istället.. Men kanske bättre lycka nästa gång..
Förresten tipsade syster om en jättebra sak! Dom va medlem i något på Internet.. Typ "Lisas matvecka" Så de varannan vecka fick hemskickat en matkasse + recept för 5 dagar för fyra personer.. Askalas!
Efter jag nattat Em så låg Vilmer i min famn jättelänge under fredagkvällen.. Han sover tydligen väldigt bra under dagarna = inte så bra på natten..

På lördagen va det sommar!!
Utomhus hela dagen! Efter frukosten gick vi till lekparken, sen åt vi lunch ute nånstans vid Liljeholmskajen, en glass i solen, Em behövde sova så vi tog en promenad i hettan, sen ut på torget/baksidan/lekparken igen o så thaimat på kvällen.. Eller jag åt thaimat o de andra sushi..
En lysande dag! :)
På kvällen kollade vi på filmen "Up" Jag satt o halvsov i fotöljen men en helt okej film! :)

Idag stannade vi inne hela förmiddagen.. Vilmer kunde andas igen.. Han har låtit som en gris hela helgen stackarn.. Johan oljade balkongen (de passade på att fixa balkongen när de hade barnvakt) Så hela balkongenn stod i vardagsrummet..
Vi spelade spel, skypade, målade, degade innan Lisa kom o hämtade upp mig igen..

Jag fick BAMSEKRAMAR av Em innan jag gick! SNART ska jag åka upp igen..

Hemresan gick lika fint som uppresan.. Vi klagade på alla som körde för fort med släp, tyckte att alla som körde volvo körde sakta för en gångs skull o spanade in snygga bilar.. Det blev kisspaus och fikapaus på Nyköpingsbro! :)
Mot slutet upptäckte vi även att man kunde ha norska på gps:en.. Fantastiskt kul!!

Imon börjar jag jobba 100! Dags för första öppningen.. Kommer däcka tidigt ikväll efter denna helg! Upp 4.30 imon.. Herregud!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0